maandag 29 juni 2015

ICT


Tijdens mijn opleiding in het vak ICT heb ik nieuwe programma's leren kennen. 

Zo heb ik kennis gemaakt met  Powerpoint en heb ik een kinderverhaal gemaakt. 

Klik op de link dan kan je het verhaal zien en beluisteren.

https://drive.google.com/file/d/0B3sDDwKIHzCBVnFGM0dadFAxZTQ/view?usp=sharing

  Ook heb ik kennis gemaakt met Publisher daar heb ik een uitnodiging mee gemaakt voor de ouders rond het thema Pasen.


Met Movie Maker heb ik een filmpje gemaakt

Er is nog één programma en dat is Pixlr daar kan je foto's mee bewerken.

1 opmerking:

  1. Dag Kristy

    Zoals je hier zegt inderdaad Pixlr was voor mij ook een totaal nieuw programma. In het begin vond ik het zeer ingewikkeld hoe alles in zijn werk ging, maar eens je het verstaat vind ik het een zeer leuk programma om met te werken.

    Groetjes
    Joyce Dewitte

    BeantwoordenVerwijderen