maandag 29 juni 2015

Welkom op mijn blog!

Beste Lezers,

Welkom op mijn blog.

Ik ben Kristy Denies, sinds september 2014 volg ik de opleiding bachelor kleuteronderwijs in Vives Tielt. 

Ik heb ervoor gekozen om mijn studies te combineren met mijn gezin en mijn job als opvoedster.

Vandaar mijn keuze voor afstandsonderwijs, je kan ook kiezen voor dagonderwijs in Vives. 

In het kader van mijn opleiding heb ik deze blog gemaakt voor het vak "Taalvaardigheden".

Langs deze weg wil ik jullie kennis laten maken met zaken die we op school gezien hebben.

Op deze blog zullen regelmatig berichten gepost worden met ervaringen die ik wil uitwisselen met jullie.
Jullie kunnen zelf ook berichten posten met jullie mening en/of ervaringen.


Veel leesplezier

   Kristy

Handpop Lotte
Handpop aap Kastaar



1 opmerking:

  1. Dag Kristy

    Je blog ziet er heel goed uit! Je bespreekt verschillende onderdelen die met de opleiding kleuteronderwijs te maken hebben.
    Alles is ook heel netjes, leuke foto's, leuke achtergrond.

    Nog heel veel succes met de opleiding kleuteronderwijs.

    Groetjes
    Joyce Dewitte

    BeantwoordenVerwijderen